2009年2月26日 星期四

olay double cream ribbons

早排見電視廣告出左一個新的沐浴乳霜,細看下原來係olay。真係唔好睇少廣告的宣傳效力,少不免會誇大其功效,又再一次被廣告吸引買左新產品試用。

其實,今次Olay共推出了兩種系列,分別為Double Ribbons沐浴乳霜系列 & 護膚沐浴乳系列。而我今次選購左Double Ribbons沐浴乳霜系列。講返個packing 又真係幾靚。沐浴乳霜的氣味亦後清身,奈何使用後沒有像廣告中的效果,甚麼"5日全身滋潤●肌膚睇得到o既升級"個口號又幾吸引ge。不過個結果真係有d失望囉。又或者係我自己皮膚偏乾唔適合使用後不塗任何的lotion 啦。

我自己測試左一個星期,每晚沖完涼後都沒有立即塗lotion ,但不消半小乾,皮膚乾得有點痛。所以我唔覺得這支Double Ribbons沐浴乳霜有任何的滋潤效果。
等用完這樽Double Ribbons沐浴乳霜後,我會再介紹一隻超級滋潤的沐浴乳霜給大家...

2009年2月22日 星期日

Pekkle 碗

之前咪買左好多pekkle 產品,依家介紹其中一隻碗先,呢隻碗有別於之前的大麵碗&飯碗。佢個size 係介付兩者之間。
起初我唔係咁鍾意呢隻碗,其實只係可有可無。但係我個pekkle 朋友又唔知點解超鍾意呢隻碗,之前同佢起d舊式精品店見到以天價發售,所以無買。
今次見到有個seller 放售價錢合理,所以立即幫我朋友買左,交收左之後,當我見到隻碗我就愛不釋手,我朋友又係咁問我攞隻碗,到最後我都係唔捨得比佢,所以我又多一年珍藏。如果各位fans見到呢隻碗又唔係太貴麻煩通知聲。我真係想買多一隻比番我朋友




2009年2月15日 星期日

Garnier Hydrating Eye Roll-On

上星期睇雜誌見到Garnier 個廣告已經被深深咁吸引住,點解?咪就係佢出左一隻我幻想過的走珠設計眼霜。但係起屋企樓下的萬寧又未有得賣,今日終於都比我買到啦。一d 都唔貴$99,但係剛剛發現原來係中國生產的所以先至會咁平。不過點都會用佢ge。

點解咁急想試,咪就係因為之前買左一隻走珠設計的眼霜唔掂當囉。今次買之前已經玩過佢支tester,所以都知道係我想要的東西。

盒面的介紹:按摩技術被專家所推薦,能有效加強循環,去除令眼部淨腫的多餘水分。其保濕配方,配合緩解疲勞作用的咖啡因,令雙眼回復光采。

用後感:先講講個走珠設計先,於眼部按摩的時候很舒服,有一陣涼快的感覺。而眼霜的質地是水狀,試用於手上時即時見到皮膚光滑左,至於是否能改善眼袋及緊緻眼周輪廓有待我試用一段長少少的時間後再更生!

使用方法:
如圖片的方向按摩眼周肌膚,可用無名指輕點塗抹幫助吸收!

用後感:走珠設計後好,能輕易地按摩眼部肌膚,促使眼周的血液循環。眼霜的滋潤度尚可,同時亦很清爽,使用後眼部的肌膚明顯較未使用前亮澤。由於本人沒有眼袋問題所以未能提供試用感。至於大家都關注能否去黑眼圈,按摩能使血液循環,但是否真的能擊退黑眼圈?答案是不能,只可減輕。
如果有嚴重的黑眼圈建議使用Hylexin(連卡佛有售)效果很好。
成份大解構
成份中文名稱概略特性
Aqua‧溶劑
Butylene Glycol丁二醇‧溶劑
‧保溼
Glycerin甘油, 丙三醇‧溶劑
‧保溼
Aluminum hydroxide氫氧化鋁 
Biosaccharide Gum-1生物糖膠-1‧保溼
C13-14 IsoparaffinC13-14 異烷烴‧乳化劑
Caffeine咖啡因‧收斂
Caprylyl Glycol辛乙二醇‧保溼
‧柔潤劑
Disodium EDTA乙二胺四乙基二鈉, 乙酸乙二胺二鈉 
Escin七葉皂素‧鎮靜消炎
Guanosine鳥苷 
Hydroxyproline羥脯氨酸 
Imidazolidinyl Urea尿素醛, 咪唑啉基尿素, ...‧防腐劑
Laureth-7月桂醇聚醚-7‧界面劑
‧乳化劑
Methylparaben苯甲酸甲脂, 對羥基苯甲酸甲酯, ...‧防腐劑
Mica雲母‧色料
Panthenol維他命B5, 泛醇, ...‧保溼
Polyacrylamide聚丙烯醯胺‧乳化劑
Sodium Hyaluronate玻尿酸鈉‧保溼
Xanthan Gum黃原膠, 三仙膠, ...‧乳化劑

2009年2月14日 星期六

Pekkle 立體燈

好耐都無寫個blog lu,近排pekkle 都無乜新野出,偶爾工作辛苦都會努力去搵下,睇下會唔會尋到寶,但係搵到的都係一d 天價ge 產品。今次真係好幸運可以比我搵到一d好平的pekkle產品。
呢盞燈好耐之前起雪藍個blog 度見到已經好鍾意,真係無唸過自己可以擁有,可以用得之餘,價錢仲相當之便宜。這盞燈雖然唔係全新的,但係個賣家都keep 得好新淨,所以好開心呀!仲有買左其他的產品,等我遲d再post 出離同大家分享!