2008年7月31日 星期四

Pekkle 96年年曆咭

今日約左個朋友去深水埗食飯,佢話約7點,但係又話未必準時到喎。咁我咪我己去行下囉。之前見其他blog 友成日都話去福榮街間精品店有收獲,但係我又唔知間野起邊喎。咁我咪第一站去雪藍介紹間精品店先~~~~~
都好點都叫做有d收獲咁啦...........就係佢啦,好得意呀!
                     

買完佢之後咪四圍行囉,終於比我搵到間精品店啦,仲買到其他pekkle blog介紹的T恤,最後兩件都比我買埋真係超開心,以後要多D去下至得~~~~~ pekkle 萬歲!!

2008年7月29日 星期二

Pekkle 立體磁石

第一次見到這幾款立體磁石已經好震撼,連價錢都無問就叫個賣家留比我啦!大家落足眼力啦!
一排五隻的pekkle 各自有不同的造型都幾可愛家

嘩!!到這款啦,pekkle 瞓左起個地下度,超正~~~~

這款是磁石夾,公司都仲有一個用緊,真係好好用,又靚!

最後一款係磁石相架,都有試過想擺d相入去,但係可容納的空間有限,只可當係一個擺設。

到最後,緊係來一個大合照啦,仲有幾款磁石應該都係不見天日啦,等我執開屋ge時候再更新返先至得。

Pekkle mouse pad

以我所知pekkle 只出過這兩款mouse pad,等我同大家分享下啦
第一款2003年出品 - 黃色,仲串錯左pekkle 個全名添

第二款2004年出品,亦係我覺得最靚的一款。
本來這個mouse pad 我唔見左家,好彩我個同事咁岩又有一塊,佢送左比我呀,失而覆得,真係開心啦。最近我同我個friend講開這個mouse pad,佢話起佢度,遲d會比返我,真係超開心又多一塊。

2008年7月20日 星期日

Pekkle 閃咭

全部都係我d同事送比我o家,佢地知道我好鍾意pekkle 都割愛送比我,超開心。多謝晒!
 

Pekkle 夾仔

好難得先至可以搵到一個夾仔係pekkle全身ge,好開心

2008年7月15日 星期二